Design, Gostinstvo, Identiteta

Take out embalaža

Podjetje za raziskave trga iz Anglije je izvedlo raziskavo, kjer so ugotovili, da zaposleni, glede na svoj delavnik, nimajo druge izbire kot da bi kar na delavnem mestu pojedli svoje kosilo.

Čas je omejen in le tega nam vedno primankuje, kajne?

Ko imamo na voljo le pol ure za malico, nimamo časa za obisk restavracij, zato se pogosto na hitro skočimo po nekaj za pod zob, ter pojemo malico kar v pisarni. Priročnost embalaže tukaj igra veliko vlogo, saj nihče ne želi popacati svoje srajice, kajne?

Medtem ko vsi skušamo ostati fit in obržati svojo postavo, se velikokrat odločimo za skledo solate. Ta je bila včasih samo prilogo glavnim jedem, danes pa je pogosto to kar glavni obrok. Če vam solata ne ustavi glasnega kruljenja, ki obrača glave v pisarni, se verjetno odločite raje za kakšen sendvič, hamburger ali pa kakšen kos pice.

Plastični pladnji so stvar preteklosti

Karkoli že izberete da potešite lakoto, embalaža se bolj spreminja in razvija kot pa naše prehranjevalne navade. Danes se lahko odločamo med številnimi izbori embalaž, ki nam omogočajo da hrano pojemo kar na poti. Novi koncepti niso le priročni za shranjevanje in prenos hrane, ampak so tudi čudovitih oblik ter prava paša za oči.

Najbolj zanimiva je embalaža, ki je sestavljena iz kombinacije različnih izdelkov, hkrati pa je zapakirana v eno celoto. Pijača, sendvič in krompirček, vse v eni priročni embalaži, ki je enostavno prenosljiva, kar zagotavlja, da hrana prispe na delovno mesto nepoškodovana.

Bistvo ni samo hrana!

Elementi embalaže se konstantno razvijajo in večajo pripročnost za vse uporabnike. Ni samo hrana tista, ki je bistvena, da bodo kupci kupili vaše izdelke. Če le ti ne bodo primerno zapakirani, primerni za prenos in ohranili vso svojo svežino, potem izgubi vaša hrana vso svoje bistvo.

Embalaža igra veliko vlogo pri vsakem podjetju, čeprav se marsikdo tega še ne zaveda. Potrošniki so vedno bolj preudarni pri svoji izbiri kako bodo zapravili svoj čas in denar. Embalaža lahko postane diferentiator, ki bo ujel več strank z lačnimi želodci. Z njo je potrebno sporočati sporočilo vaše blagovne znamke in vrednote, za katere se zavzemate.

Slike:www.trendhunter.com

Sporočate sporočilo vašega podjetja tudi z embalažo?

PAKend prilagodi embalažo po vaših željah in primerno za vaše kupce.