Embalaža, Kavni lončki

KAVNI LONČKI – Za večkratno ali enkratno uporabo?

Vzdržljivost je trend, ki postaja vedno bolj pomemben, saj se končno vedno bolj zavedamo vpliva, ki ga imamo na okolje – in vidimo kako nam narava vrača nazaj! Večina se nas sedaj že zaveda, da moramo svoj vpliv na okolje zmanjšati, tudi če začnemo z majhnimi spremembami – kamen na kamen palača, kajne?

Za veliko ljubiteljev kave (tudi mi smo eni izmed njih), je bila edina odločitev, ki smo jo morali zjutraj storiti, preden smo dobili svojo prvo dozo kofeina, kakšno kavo bomo pili tisti dan… Danes je poleg tega še veliko faktorjev, o katerih bi morali razmisliti – ampak, pred prvo šalico kave verjetno ne razmišljate preveč, kajne? Nekako nam je vseeno v kakšni embalaži dobimo naš kavni zvarek – samo da je kava.

 

Ste lastnik kavarne? Kakšne lončke bi morali nuditi svojim odjemalcem?

 

Papirnati kavni lončki

Verjetno se vam zdi, da je to rešitev za naše okolje? Papir se vendar razgradi. Ampak, niso vsi lončki za enkratno uporabo ustvarjeni na enak način, in vsi se ne razgradijo do iste stopnje. Zakaj?

Vsekakor ni dvoma, da so lončki za večkratno uporabo okolju prijazni, ampak – zjutraj nam je vseeno v kakšnem lončku dobimo kavo, najpomembnejša je naša priročnost. Ni boljšega kot coffee to go, ko se nam zjutraj mudi v službo. Da pa ne boste imeli preveč slabe vesti zaradi vpliva na okolje, pomembna novica: obstaja tudi ločki za enkratno uporabo, ki imajo »zelene« elemente.

Lončki so narejeni iz številnih plasti, da se prepreči puščanje omamne kave in hkrati zato, da se pri držanju lončka, ko smo na poti, ne opečemo. Nekateri proizvajalci svojim lončkom dodajo plastično plast – če le ta plast ni razgradljiva, potem s tem lončkom nismo niti malo pripomogli k varovanju našega okolja.

Katere lončke torej izbrati?

Svojim potrošnikom, ki so vedno bolj ekološko osveščeni in se zavedajo svojega vpliva na okolja, ter ga želijo zmanjšati, je najbolje ponuditi lončke narejene iz bio-plastike, ki so v celoti razgradljivi.

Ne le, da boste pripomogli k okolju, to je tudi priložnost za vašo diferenciacijo podjetja od konkurence ter pridobivanje novih strank, ki podpirajo vaše napore za boljši svet!