Embalaža, identiteta blagovne znamke

Kako oblikovati odlično embalažo za hrano?

Medtem ko je primarna funkcija pakiranja hrane namenjena zaščiti vašega izdelka, je glavna naloga oblikovanja, da embalaža naredi vašo hrano še bolj privlačno.

Vaši izdelki se bodo prodajali sami le z močno identiteto in embalažo blagovne znamke, ki sporoča informacije o vašem izdelku jasno, jedrnato in ustreza vašemu ciljnemu občinstvu.

Identiteta blagovne znamke

Vaša embalaža je pogosto potrošnikova prva točka za stik z vašim izdelkom. Pri razvoju vašega načrta za produkt in embalažo, morate imeti jasno razumevanje vaše blagovne znamke.

Kakšen je vaš izdelek? Kako se razlikuje od podobnih izdelkov na trgu? Kdo je vaš glavni ciljni kupec? Kakšna je vaša filozofija podjetja? To so vsa pomembna vprašanja, na katera morate odgovoriti, da zagotovite skladnost oblike in designa embalaže z vašo identiteto blagovne znamke, saj bo le ta pomagala določiti barve, velikost, obliko in materiale, ki se uporabljajo v embalaži. Za začetek novega izdelka mora vaša embalaža jasno sporočati kdo ste, najlažje pa to izrazite z logotipom: In vaša blagovna znamka bo jasno sporočena na embalaži.

Oblika in funkcija

Kot smo že omenili, vaša embalaža mora v prvi vrsti zaščititi vsebino, da bo hrana prišla do potrošnika v vsem svojem sijaju. Nikomur ni všeč, če se nadev na pici prilepi na pokrov! In še bolj bistvena naloga embalaže, ohranjati mora temperaturo hrane!

O trendih oblikovanja smo se že razpisali, zato se ne bomo ponavljali. (Če vas zanima, tukaj je link do članka)

Kaj vse pa se moramo vprašati, ko se odločamo za embalažo?

Materiali embalaže: Kateri materiali bodo omogočali največjo svežino in zaščito izdelkov?

Konstrukcija embalaže: Design in izvedba embalaže – koliko je prostora za tisk?

Podaljšanje roka uporabnosti z embalažo: Kako dolgo lahko vaš izdelek sedi na polici pred potrošnjo?

Informacije o izdelku: Sestavine, prednosti? Kakšna je identitete blagovne znamke?

Stroški embalažnih materialov in dizajna

Vaša embalaža je eden izmed najpomembnejših elementov uspešnega zagona izdelka. Vendar pa morate biti prožni in preučiti vse možnosti, ki so lahko enako privlačne in funkcionalne.

Ključni gonilniki stroškov za embalažo

Materiali: Katere materiale uporabljati? Tradicionalne ali ekološko osveščene?

Oblikovanje: Kako bomo oblikovali samo embalažo? Kaj bo na njej natisnjeno?

Proizvodnja embalaže: Kdo bo izvedel celoten proces?

Pakiranje je eno najpomembnejših marketinških orodij na današnjem konkurenčnem trgu hrane in pijače.

 

Najem oblikovalca paketa in uporaba razpoložljivih virov vam ne bo le dolgoročno prihranila časa in denarja, temveč vam bo pomagala zagotoviti, da bo vaša blagovna znamka vidna in jasno izražena.