Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Pakend Romana Mavrič s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Pakend (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Pakend Avtoplas Romana Mavrič s.p., Zlatoličje 123a, 2205 Starše, matična številka: 36686857000, davčna številka: SI39970981, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pakend, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine urejajo poslovni odnos med pakend in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Pakend.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani v treh delovnih dneh po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave.
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Pri nakupu nad 100,00 EUR, pa strošek dostave v krijemo mi. Za naročene izdelke v vrednosti do 100,00 EUR stroške dostave krije naročnik po ceniku Pošte Slovenije.

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili na izdajnem mestu Pakend, Tržaška cesta 23, 2000 Maribor, obratovalni čas je od ponedeljka do petka, od 7.00 - 15.00.

 

NAČINI PLAČILA

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun Pakend po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)

 

VRAČILA IN REKLAMACIJE

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.  Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.  Vsi izdelki, kupljeni pri ponudniku Pakend so takšne narave, da jih je mogoče vrniti po pošti. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto prodaja@pakend.si. V primeru, da je potrošnik kupil artikel v času akcije ali drugih ugodnostih in je artikel skupek več artiklov, se ga lahko vrne kot celoto in ga ni mogoče delno vrniti. Na TRR potrošnika se vrne le vplačani znesek. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku samo preko transakcijskega računa. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzeme vrnjeno blago. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3): Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

 

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh dneh od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

CENE

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike podjetaja Pakend, ki so zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik podjetja Pakend postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Pakend.

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini Pakend so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene za prijavljena podjetja pa so neto in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Pakend kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske cene ipd. se praviloma ne seštevajo.

Na prevzemnem mestu podjetja Pakend so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.

 

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka poslana isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo.  Dostavo opravi dostavna služba Pošte Slovenije, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.