Kaj proda knjigo? Naslovnica. Kaj proda avto? Pločevina. Kaj prepriča vašo stranko, da kupi ravno vaš pečen krompirček? Škatla? Recimo raje EMBALAŽA, v kateri je shranjen slasten krompirček, ki smo ga pravkar kupili pri uličnem ponudniku. Embalaža ni le papir.

Embalaža je vse, kar lahko poveste o svoji storitvi in izdelku.

Človek je vizualno bitje. Ljudje pogosto sodimo druge ljudi na podlagi videza. Do ljudi, ki so nam simpatični, smo radi popustljivi, ker želimo, da smo tudi mi njim všeč. Prav tako lepa embalaža odloča o nakupu vašega izdelka. Vaše stranke pred prvim nakupom ničesar ne vedo o kakovosti izdelka, odločijo se le na podlagi prvega vtisa.

Ker embalaža izdelkov na prodajnem mestu predstavlja neposreden stik s potrošnikom, je njen pomen bistvenega pomena v procesu faze odločanja in nakupa izdelkov. Torej, dobra hrana mora biti dobro zapakirana. Bolj kot je našim strankam všeč embalaža, bolj jim je všeč tudi izdelek in obstaja večja možnost, da ga bodo tudi kupili.

Potrebno pa se je zavedati, da imamo na voljo le 7 sekund, da kupca navdušimo z embalažo. Toliko časa namreč potrebujejo človeški možgani, da ustvarijo prvi vtis. Privlačna in funkcionalna embalaža je lahko odličen način za preboj vašega novega izdelka na tržišče. Ker obstaja ogromno konkurentov, nenehnih inovacij in sprememb na trgu, je preučevanje, kako embalaža vpliva na prepričevanje in odločanje potrošnika, zelo pomembno. Prav tako je pomembno slediti trendom na področju embalaže, ki se nenehno spreminjajo.

[caption id="attachment_263" align="aligncenter" width="373"]Škatla oz. embalaža proda izdelek. Škatla oz. embalaža[/caption]

Potrebno si je zapomniti: z dobro embalažo pridemo do strank, z dobrim izdelkom jih obdržimo. In ne obratno!