Design, Embalaža, Trendi

5 kreativnih designov embalaže – Trendi 2018

Embalaža je na vsakem koraku, od vaše lokalne trgovine do vaše najljubše spletne trgovine. Ne moremo ji ubežati, se ji izogniti – zato smo še toliko bolj veseli, da se embalaža razvija iz leta v leto in se prilagaja potrebam in željam na trgu.

Kaj pa želijo kupci? Večino ljudi najprej privlači vizualni element, ki se nahaja na sami embalaži. Lahko so to barve, napis ali pa sama grafična podoba celotne embalaže, zaradi katere se nam oko ustavi na polici ravno pri tem izdelku.

In kakšni so trendi na področju designa v letu 2018?

 

#1: Enostavnost

Že v letu 2017 smo govorili o enostavni embalaži, ki ni preveč grafično zasičena in jasno ponazarja svojo vsebino – in ta ostaja trend tudi za bodoče leto.

In bo ostal trend tudi še prihodnje leto! Včasih se nam takšna embalaža lahko sicer zdi abstraktna in primitivna, ampak enostavnost je tista, ki v uporabniku intuitivno sproži reakcijo nakupa.

Embalaža pa seveda ne more biti kar prazna, potrebno jo najti tiste elemente in simbole, s katerimi se ljudje lahko poistovetijo. Ko enkrat ugotovimo našo simboliko, lahko sporočila prikažemo z malim številom besed. Vse pa naj bo smiselno povezano!

 

#2: Pastelne barve

V letu 2018 v ospredje prihajajo nežne in pomirjajoče barve, pasteli se torej vračajo nazaj!

Ker smo v preteklosti bili deležni ogromnega eksperimentiranja z močnimi barvami, ki so stimulirale oči, je sedaj čas za nežnejše barve, ki dajejo občutek topline. Enostavne oblike in barve skupaj spominjajo na ravnotežje in pomirjajo oči.

 

#3: Enostavne čačke

 

Vsi radi rišemo, večkrat se poigramo in skiciramo, to pa se pogosto pojavlja na embalažah. Odrasle takšna embalaža pritegne, saj jih spominja na prijetno otroštvo in igrivost, ter jim nariše nasmeh na obraz.

Zakaj ne bi bili igrivi?

 

 

 

#4: Igra besed

Če bi z embalažo radi sporočali jasno in glasno kaj vsebuje, potem je igra besed pravi način! Sporočilo pa mora biti igrivo, kreativno in sporočati vrednote vašega podjetja.

Vse to pa mora biti tudi berljivo, zato je potrebno izbrati prave črke! Če pa temu dodamo še barve in enostavne grafike, imamo top embalažo!

 

#5: Izjemne oblike in materiali

Ni pa vedno samo vse v grafiki in tisku, gre se tudi za same oblike in materiale iz katerih je narejena embalaža produktov. Če je embalaža izvirna, vse kar podjetju preostane je, da natisne še svoj logo.

Z izjemnimi oblikami podjetje prikaže njihovo inovativnost, premišljeno izdelavo ter domišljijo vašega izdelka, kar viša identiteto vaše blagovne znamke.

 

 

PAKend embalaža je ustvarjena po meri naših strank!

Skupaj lahko izdelamo kreativno embalažo!